Veliko podjetij in posameznikov se ukvarja z optimizacijo spletnih strani, vendar pri tem niso vsi enako uspešni. Podjetja, ki imajo za seboj že precej kilometrine, po navadi ponujajo zelo razvejano storitev optimizacije. Večinoma lahko njihovo ponudbo razdelimo na tri dele ali pakete. Za prvi, najcenejši paket, se odločajo tisti uporabniki, ki želijo hiter učinek, drugi, sredinski paket, zakupijo tisti, ki želijo, da bi bila optimizacija spletnih strani izvajana vsak mesec, vendar jim je dovolj, da so na prvi strani Googla, tretji in hkrati najdražji paket pa je namenjen vsem, ki bi radi pometli s konkurenco in pristali na samem prvem mestu Googlovega iskalnika.
Preden se odločite za optimizacijo, lahko poskusite tudi z Google oglaševanjem. Lepota spleta je v tem, da lahko vsako stvar testirate in da so rezultati dnevnega in mesečnega prometa jasni kot črno na belem. Zato vam svetujemo, da najprej testirate Google oglaševanje in nekaj mesecev spremljate rezultate, ki vam jih daje. Nato preidite na optimizacijo in skozi čas opazujte, kakšen učinek je imela na promet optimizacija strani. Če se je promet povišal v primerjavi z oglaševanjem na Googlu, potem je optimizacija strani prava stvar za vas. Seveda pa si morate za to analizo vzeti dovolj časa, saj se na Googlu spremembe ne dogajajo čez noč.
Optimizacija strani zahteva veliko potrpljenja. Vsak, ki se odloči zanjo, mora znati počakati na to, da se bodo pokazali rezultati. Če se prva dva meseca še nič ne premakne, to ne pomeni, da je bila optimizacija slabo izvedena. Rezultat se bo pokazal zelo kmalu, ko ste bili pripravljeni potrpežljivo počakati. Vsakdo, ki je dal optimizirati svojo spletni stran, vam lahko pove, da je bilo čakanje na premik na začetku prav mučno, potem pa so lepega dne opazili, da lezejo navzgor po Googlovih zadetkih. In vse čakanje je bilo poplačano.